ساخت دکور

  • طراحی و ساخت دکور یکی از تخصص‌های برنا تصویر رسانه است.
  • گروه دکور “برنا تصویر” از ایده و طرح اولیه تا طراحی کامل سه بعدی و همچنین ساخت و اجرای انواع دکور، داری تخصص و تجربه می‌باشد.
  • متخصصین دکور “برنا تصویر” با بیش از ۱8 سال تجربه و تخصص مفتخرند، که در ساخت و اجرای دکور بیش از ۱۰۰۰ برنامه تلویزیونی فعالیت داشته اند.
  • استودیو “برنا تصویر” با بهره‌گیری از متدهای نوین طراحی دکور و تجربه کسب شده سالیان متمادی در این حوزه، در حال حاضر توانمندی و تخصص ویژه در موارد ذیل با بالاترین کیفت و سرعت را برای کارفرمایان محترم، فراهم کرده است:
    o طراحی ، ساخت و اجرای انواع دکو‌ر برای برنامه‌های تلویزیونی
    o طراحی و ساخت و اجرای دکو‌ر‌های نمایشگاهی
    o طراحی و ساخت و اجرای دکو‌ر همایش‌ها و کنسرت‌ها بر روی استیج
    o طراحی و ساخت و اجرای دکو‌ر فروشگاه و مغازه
    o طراحی و ساخت و اجرای انواع استودیوی تصویر و صدا
طراحی دکور تلویزیون

گروه طراحی و ساخت دکور “برنا تصویر” همکاری در ساخت دکور‌های معروف و به یاد ماندنی رسانه‌ملی را در رزومه کارهای خود دارد که از آن جمله برنامه‌های معروفی مانند:

خندوانه۲، ماه عسل از سال ۸۶ تا ۹۳ ، برنامه نود۹۰، سری برنامه های هفت، سری برنامه های ویتامین۳ و نیمروز ، سری برنامه های صبحی‌دیگر ، چندین سال برنامه جشن رمضان، جام جهانی ۲۰۱۴ ، سری اول کودک شو ، سالها ویژه‌برنامه‌های سال تحویل از شبکه های مختلف و صدها برنامه دیگر…

ارائه خدمات دکور در “برنا تصویر” با استفاده از توانمندی‌های مختلف این گروه در ایده‌پردازی طرح دکور، متناسب با موضوع و شرایط خاص برنامه، طراحی و اجرای سه بعدی دکور مورد نظر با مترایل و نورپردازی‌های نهایی و نهایتا ساخت و اجرای ظریف و بی نقص دکور با قیمت‌های مناسب در کمترین زمان مورد نظر، به مشتریال عزیز می‌باشد.

طراحی، ساخت و اجرای دکور در استودیو‌های آموزشی موسسه حرف آخر

موسسه آموزش کنکور حرف آخر در راستای اهداف آموزشی که دارد، برای بالابردن سطح کیفی تولیدات تصویری خود تصمیم بر ارتقاع استودیوهای خود گرفت.

حرف آخر
استاد منتظری مدیر عامل موسسه آموزش کنکور حرف آخر در کنار محسن امینی طراح و مجری دکور در لوکیشن استودیوی شماره یک حرف آخر

گروه طراحی و ساخت دکور برنا تصویر مفتخر است که مورد اعتماد این موسسه قرارگرفت.

پس از ایده پردازی اولیه براساس نیاز و فضای موجود، طراحی 3 یعدی انجام شد و تایید مسئولین امر رسید. سپس کار ساخت دکور 4 لوکیشن در 3 استودیوی این موسسه آغاز شد.

تصاویر نهایی طراحی‌های انجام شده و دکورهای ساخته شده در این موسسه را در ادامه خواهید دید.

استودیوی آموزشی شماره 1 حرف آخر

لوکیشن یک

دکور حرف آخر

تصویر دکور اجرا شده

دکور آموزش کنکور

طراحی 3 بعدی

استودیوی آموزشی شماره 1 حرف آخر

لوکیشن دو

ساخت دکور

تصویر دکور اجرا شده

دکور موسسه حرف آخر

طراحی 3 بعدی

استودیوی آموزشی شماره 1 حرف آخر

لوکیشن دو

موسسه حرف آخر

تصویر دکور اجرا شده

طراحی دکور آموزشی

طراحی 3 بعدی

استودیوی آموزشی شماره 2 حرف آخر

دکور حرف آخر

تصویر دکور اجرا شده

استودیو حرف آخر

طراحی 3 بعدی

استودیو آموزشی شماره 3 حرف آخر
دکور آموزشی

تصویر دکور اجرا شده

حرف آخر

طراحی 3 بعدی

طراحی، ساخت و اجرای دکور برنامه راهی دیگر در فضای مجازی

برنامه راهی دیگر یک برنامه گفتگو محور با محتوای سیاسی و اجتماعی است که در فضای مجازی پربیننده و دارای طرفدار می‌باشد.

طراحی دکور این برنامه از روی برنامه‌های گفتگو محور شبکه بی‌بی‌سی فارسی الگو برداری شده . اجرای چنین دکور خاص و متفاوتی در برنامه سازی برای فضای مجازی با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه بود.
همچنین اجرای نمایشگر و طراحی نورهای RGB در این دکور باعث شده تا ظرفیت برنامه سازی‌های گوناگون در آن میسر باشد.

ساخت دکور

تصویر دکور در برنامه

طراحی دکور در فضای مجازی

تصویر دکور در برنامه

طراحی و ساخت دکور

تصویر دکور در برنامه

دکور برنامه فضای مجازی

تصویر دکور در برنامه

ویدئوی زیر تبدیل یک سالن در دفتر کار را به یک استودیوی کامل و حرفه‌ای نمایش می‌دهد

شما هم می‌توانید قسمتی از محیط کار خود را تبدیل به یک استودیو کاملا حرفه‌ای نموده و برای مجموعه خود تولیدات تصویری ویژه و متفاوت داشته باشید.

در طراحی و اجرای استودیوی خصوصی شما، با استفاده از فناوری و شیوه‌های نوین بدون کوچکترین آسیبی به ساختمان، تمام نیاز شما را برای تولیدات تصویری و برنامه‌سازی منحصر به فرد آماده می‌کنیم.

اجرای کف مناسب، طراحی و ساخت سقف با در نظر گرفتن شرایط حرفه‌ای نورپردازی ، آکوستیک و نماسازی دیوارها، اجرای کامل یک دکور کامل متناسب با محتوا و برنامه‌های شما و همچنین مشاوره در تهیه و بکارگیری تجهیزات نوری و تصویربرداری در خدمت شما هستیم.

از همه مهمتر آسانسازی به شیوه هوشمندانه در اجرای کار است، که بدون ایجاد کوچکترین کاستی در تولیدات شما، بسیار کم هزینه و در زمانی کوتاه استودیوی شما قابل بهره‌برداری خواهد شد.

تماس تلفنی

 

طراحی صحنه و اجرای دکور مراسم ملی کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

مراسم بزرگ و ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل مرداد ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزشی رضازاده اردبیل برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از ۷ هزار خانواده شهید و عموم مردم به شکل ویژه‌ و کم سابقه‌ای در کنار مهمان ویژه لشکری و کشوری اجرا شد. تصاویر این مراسم پخش همزمان از شبکه استانی سبلان و شبکه خبر داشت و بازتاب گسترده‌ای نیز در رسانه داشت.

تصاویر زیر نماهایی از این کنگره ملی را نشان میدهد:

طراحی و ساخت دکور

تصویر مراسم

طراحی دکور کنگره شهدا

تصویر مراسم

کنگره 3400 شهید استان اردبیل

تصویر مراسم

کنگره شهدا

تصویر مراسم

پس از ایده‌پردازی و بنابر اهمیت و نیاز این همایش ملی

با استفاده از تصاویر 3400 شهید این استان پلاک‌های نمادین نسبتا بزرگی که به زنجیری مشابه زنجیر پلاک شناسایی رزمندگان مرسوم است ساخته شد. و بشکل کاملا ویژه‌ای در سقف سالن ورزشی رضا‌زاده اردبیل نصب گردید.

ساخت34 عدد لوگوی همایش به صورت تابلوهای نوری و نصب آن دور تا دور سالن همایش جلوه زیبای دیگری به کار افزود.

همچنین پوشش مشکی سرتاسر کف سالن و دیوارهای کناری و ساخت یک استیج بزرگ برای اجرای نمایش در کنار نورپردازی حرفه‌ای و مدرن باعث ایجاد تصاویری زیبا و به یادماندنی در این مراسم شد.

ساخت استیج vip و یک تریبون به شکل لوگوی کنگره، استفاده از نمایشگرهای بزرگ و متعدد و حتی نصب بنرهایی با طراحی موضوعی از دیگر اقدامات طراحی صحنه این کنگره بود.

ویدئوی زیر تصاویری از پشت‌صحنه ساخت و اجرای این دکور می‌باشد.

طراحی دکور لوکیشن ویدئو وال شبکه جام جم استودیو ایرانیان

نیاز شبکه جام جم صدا و وسیما به یک استودیو مدرن و جدید با یک نمایشگر بزرگ موجب سفارش طراحی یک لوکیشن با این خصوصیات در استودیوی ایرانیان مربوط به این شبکه شد.

در طراحی این دکور از نورهای led چند رنگ استفاده شده که در کنار یک ویدئو وال به شکل ال به طول 10 متر شرایط را برای گرافیک‌های مختلف تصویری فراهم کرده که برنامه‌های متنوع و مختلفی در آن می تواند اجرا و تولید شود.

باتوجه به این که شبکه جام جم یک رسانه بین‌المللی است و برد جهانی دارد، استفاده از ستونهای بزرگ و اجرای سقف ضمن ایجاد گرافیک بصری زیبا، جلوه‌ای از استواری و اقتدار را به تصویر می‌کشد.

پرتیکابل سیار و هم گرافیک با دکور باعث شده که اجرای برنامه‌های گفتگو محور یا ترکیبی با اجراهای ایستاده مجری در این دکور تنوع برنامه‌سازی و بهربرداری از این دکور را بالا ببرد.

از ویژگی‌های این دکورنصب ویدئو وال به صورت معلق می‌باشد. یعنی ویدئو وال به گونه‌ای در دکور نصب شده که بیننده هیچ پایه‌ای زیر یا بالای آن نبیند و اینچنین به نظر میرسد که ویدئو وال روی هوا و معلق است.

تلویزیون

طراحی سه بعدی

دکور برنامه تلویزیون

طراحی سه بعدی

دکور تلویزیون

طراحی سه بعدی

طراحی دکور تلویزیون

طراحی سه بعدی

طراحی و ساخت دکور برای برنامه‌سازی ویدئویی در شرکت موبایل 140

شرکت موبایل 140 فروشگاه بزرگ موبایل و انواع لوازم الکترونیکی برای بالابردن و به روز رسانی حجم تبلیغات کالاهای خود در فضای مجازی تصمیم به ساخت استودیو تصویربرداری با دکورهای مختلف به منظور تولید انواع برنامه های رسانه‌ای گرفت، در این راستا مجموعه برنا تصویر افتخار همکاری در طراحی و ساخت استودیو و دکورهای این شرکت را پیدا کرد.

پس از این که شرکت مویایل 140 تصمیم خود را در این راستا اجرایی کرد، یکی از سالن‌های ساختمان خود را به مساحتی حدود 100 متر مربع در یکی از طبقات شرکت به این امر اختصاص نمود.

پس از بررسی و رایزنهای مفصل طراحان دکور مجموعه برنا تصویر با مسئولین این شرکت و نیاز سنجی مناسب، بنا بر خواست و نظرات شرکت 140 ، طراحی های دکور صورت گرفت و به تایید مدیران این شرکت رسید.

با توجه به حجم تولیدات تصویری و نیاز شرکت موبایل 140 در فضای مورد نظر، 4 دکور مختلف توسط برنا تصویر طراحی شد و در مدت یک ماه ساخته و قابل بهره‌برداری شد.

اکوستیک کردن دیوارها و سقف، کف سازی، و ایجاد بستر نصب تجهیزات تصویربرداری برای هر دکور رو سقف از جمله اقدامات ساخت استودیو و دکورها بوده.

تعدادی از تصاویر تصاویر سه بعدی طراحی شده برای این پروژه:

دکور موبایل 140

طراحی سه بعدی ورودی بک استیج

استودیو تصویربرداری موبایل 140

طراحی سه بعدی لوکیشن آنباکس

موبایل 140

طراحی سه بعدی لوکیشن پلاتوهای مجری

دکور موبایل 140

طراحی سه بعدی لوکیشن گفتگو محور

تصاویری از دکورهای ساخته شده در استودیو موبایل 140

صندلی 140

عکس واقعی
ورودی بک استیج

دکور آنباکس فضای مجازی

عکس واقعی
لوکیشن آنباکس

استودیو فضای مجازی

عکس واقعی
لوکیشن پلاتوهای مجری

صندلی 140

عکس واقعی
صندلی 140 یوسف تیموری

برنامه آموزشی و گفتگو ، سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

طراحی، ساخت و نصب این دکور برای بهربرداری دو منظوره انجام شده. ابتدا آموزش استاد بروی تخته‌های وایت‌برد دور دکور و استفاده از نمایشگر تصویری و همچنین برای برنامه‌های گفتگوی دو تا سه نفره قابل استفاده می‌باشد.

در این دکور دور تا دور از تخته وایت‌برد مگنتی استفاده شده که قابلیت‌های زیادی را هنگام آموزش استاد در اختیار برنامه ساز قرارمی‌دهد. و استفاده از نور‌های RGB و تغییر رنگ دکور می‌تواند فضای کلی دکور را برای برنامه‌های مختلف متفاوت و منحصر‌به‌فرد کند.

دکور برنامه آموزشی

تصویر پس از نصب دکور

طراحی و ساخت دکور

تصویر پس از نصب دکور

برنامه گفتگو محور

طراحی دکور سه بعدی

دکور فضای مجازی

طراحی سه بعدی

طراحی دکور ورزشی به سفارش خانه کشتی مازندران

بنابر نیاز و سفارش خانه کشتی مازندران جهت تحلیل مسابقات کشتی هنگام و بعد از مسابقات استودیویی با یک دکور اختصاصی طراحی شد.

ورزش

طراحی سه بعدی

ورزش کشتی

طراحی سه بعدی

دکور کشتی

طراحی سه بعدی

دکور ورزشی

طراحی سه بعدی

برنامه بشارت 1455 شبکه قرآن

طراحی و ساخت این دکور به سفارش شبکه قرآن رسانه ملی در تابستان 1400 در استودیوی 13 سازمان انجام شد.

با توجه به اینکه این برنامه هر روز به مدت 2 ساعت پخش زنده داشت، اما بخاطر اجرای برنامه‌های دیگر در این استودیو دکور برنامه به صورت پرتابل و قابل جابجا شدن اجرا شد. از ویژگی‌های این دکور قاب زیبای ویدئو وال کرو موجود در استودیو بود که فضای این دکور را از برنامه‌های دیگری که در همن مکان اجرا می‌شد کاملا متفاوت می‌کرد.

دکور 1455

طراحی سه بعدی

طراحی دکور 1455

طراحی سه بعدی

طراحی دکور حرفه ای

طراحی سه بعدی

ساخت انواع دکور

تصویر پس از نصب دکور

تصاویری از دکور برنامه بشارت 1455 در شبکه قرآن تابستان 1400

ساخت دکور نمایشگاهی

استودیو برنا تصویر در طراحی و ساخت انواع دکور نمایشگاهی برای سازمانها و ارگانهای مختلف توانمند بوده و آماده همکاری با سفارش‌دهنده‌های محترم می‌باشد.

در این پروژه 10 غرفه به صورت مجزا و در کنار هم اجرا شده که در هر کدام موضوعی از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای سازمان سفارش دهنده را به تصویر می‌کشد.

در فضای فیزیکی هر غرفه نمادی از مهمترین موضوع ارائه شده در آن ساخته شده و در کنار آن یک نمایشگر به صورت عمودی گزارشات کاملی را با گرافیک زیبا برای بازدید‌کننده به تصویر می‌کشد. طراحی و ظاهر کلی غرفه‌ها متناسب با فعالیت سازمان سفارش‌دهنده بوده و در نمازخانه ساختمان اصلی آن اجرا شد.

ماکت لپ تاب

طراحی و ساخت دکور نمایشگاه

ساخت دکور نمایشگاه

گوشه‌هایی از مراحل طراحی و ساخت دکور نمایشگاهی که توسط نیروهای استودیو برنا تصویر انجام شده در ویدئوی زیر قابل ملاحظه می‌باشد.

طراحی وساخت دکور برنامه هدی – استودیو 13 صدا و سیما

دکور استودیو

دکور برنامه تلویزیونی

دکور جدید برنامه هدی

دکوراتور تلویزیون

طراحس دکور برنامه تلویزیون

ساخت دکور صدا و سیما

دکور جدید برنامه تلویزیونی هدی

طراحی برنامه تلویزونی سال تحویل

طراحی و ساخت دکور

ساخت دکور

ساخت دکور

دکور سال تحویل

طراحی دکور برنامه دست خط شبکه 5

طرح دکور برنامه

طرح دکور

طراحی دکور

طراحی دکور تلویزیون

دکور آموزشی کنکور

طراحی اختصاصی دبیرستان مبتکران جهت آموزش‌های کنکور

گروه آموزشی کنکور

ساخت دکور آموزشی

دکور آموزش کنکور

آموزش

طراحی دکور برنامه مناسبتی ماه رمضان در فضای باز

طراحی دکور در فضای باز

دکور برنامه تلویزونی

طراحی دکور

طراح دکور صداو سیما

طراحی دکور سازه تاریخی تهران

طراحی وساخت دکور

طراح دکور صداو سیما

طراحی دکور برنامه تلویزیونی

طراحی دکور

طراحی دکور برنامه تلویزیونی بازارچه اسرار شبکه یک

طراحی دکور

طراح دکور صداو سیما

طراح دکور صداو سیما

طراح دکور صداو سیما

طراحی دکور برنامه تلویزیونی دفتر روزنامه اسرار شبکه یک

طراحی و ساخت دکور

طراحی دکور

طراح دکور صداو سیما

طراح دکور صداو سیما

طراحی دکور برنامه فضا مجازی

طراح دکور صداو سیما

طراحی دکور فضای مجازی

طراحی دکور

دکور فضای مجازی

طراحی دکور برنامه صهبا شبکه قرآن

طراحی دکور صدا و سیما

دکور صهبا

طرح دکور

دکور برنامه تلویزیون

طراحی دکور مسابقه تلویزیونی رخداد شبکه افق

طرح دکور

طراح دکور صداو سیما

طرح دکور

طراحی دکور برنامه رخداد

طراحی دکور به سفارش خبرگزاری خانه ملت

دکور برنامه تلویزیونی

دکور مجلس

دکور برنامه خبری

دکور برنامه گفتگو محور

طراحی دکور استیج شبی با موسیقی

طراحی دیزاین استیج فضای مجازی

طراحی دیزاین استیج

طراحی دکور استیج

طراحی دکور استیج

طراحی دکور برنامه استیج هزار و یک شب

ساخت دکور

ساخت انواع دکور

ساخت دکور استیج

طراحی دکور استیج

طراحی دکور برنامه مناسبتی ایام محرم

طراحی و ساخت دکور

دکور محرم

دکور برنامه محرمی

طرح دکور مناسبتی

طراحی دکور برنامه در فضای مجازی روز نامه همدان

طراحی انواع دکور

ساخت دکور فضای مجازی

طراحی دکور برای فضای مجازی

طراحی دکور فضای مجازی

طراحی دکور برنامه تلویزیونی سین

طراح دکور صداو سیما

دکور برنامه تلویزیونی سین

طراحی دکور حرفه ای

دکور برنامه تلویزیونی

طراحی دکور برنامه آموزشی کنکور بنیاد علمی شفیعی

طراحی دکور فضای مجازی

طراحی دکور

دکور آموزش کنکور

طراحی دکور

طراحی و ساخت انواع دکور فروشگاهی و مغازه

طراحی بوتیک

ساخت دکور فروشگاه لباس

طراحی و ساخت دکور داخلی بوتیک

طراحی و اجرای دکور فروشگاه بلیجات

دکور سازی ویترین فروشگاه بدلیجات

طراحی و اجرای دکور ویترین

نمونه‌هایی از طراحی انواع میز دکوری ویژه

ساخت میز اپن

طراحی و ساخت میز

ساخت میز

طراحی میز

میز مجری

طراحی و ساخت میز آنباکس

میز سفارشی

میز برنامه فضای مجازی

میز برنامه مذهبی

میز

میز برنامه تلویزیونی

طراحی میز ویژه

میز سفارشی

طراحی میز خاص

میز نوری

میز برنامه تلویزیونی

تعدای از نمونه کارهای پیشین گروه طراحی و ساخت دکور

دکور جام جهانی 2014

د‌کـور برنامه 2014

دکور ماه عسل88

د‌کـور ماه عسل88

دکور ماه عسل

د‌کـور ماه عسل 92

دکور ماه عسل93

د‌کـور ماه عسل93

دکور برنامه صندلی داغ

د‌کـور برنامه صندلی داغ

د‌کـور شبکه سلامت

دکور برنامه دعوت

د‌کـور برنامه دعوت

دکور برنامه ویتامین3 شبکه 3

د‌کـور برنامه ویتامین3 شبکه 3

دکور کودک شو 1

د‌کـور کودک شو 1

دکور برنامه پیشکسوتان شبکه 2

د‌کـور برنامه پیشکسوتان شبکه 2

دکور صبحی دیگر شبکه اموزش

د‌کـور برنامه صبحی دیگر شبکه اموزش

دکور برنامه هفت

د‌کـور برنامه هفت

دکور مثلث شبکه 5

د‌کـور مثلث شبکه 5

دکور مسابقه از کی بپرسم

د‌کـور مسابقه از کی بپرسم

دکور برنامه نیمروز شبکه سه

د‌کـور برنامه نیمروز شبکه سه

دکور ورزشی

د‌کـور ورزشی

دکور شبکه ورزش

د‌کـور شبکه ورزش

دکور مسابقه دوراهی شبکه 2

د‌کـور مسابقه دوراهی شبکه 2

دکورجشنواره فجر شبکه خبر

د‌کـور جشنواره فجر شبکه خبر

دکورجشنواره فجر شبکه3

د‌کـور جشنواره فجر شبکه3

دکور سال تحول شبک3

د‌کـور سال تحول شبک3

دکور خوشا شیراز

د‌کـور خوشا شیراز

دکور سال تحویل شبک5

د‌کـور سال تحویل شبکه5

دکور سال تحویل شبکه3

د‌کـور سال تحویل شبکه3

دکور استیج سالروز بانک ملی

د‌کـور استیج سالروز بانک ملی

دکور جشن رمضان

د‌کـور جشن رمضان

دکور حرم امام حسین در کیش

د‌کـور حرم امام حسین در کیش

دکور حرم حضرت عباس در کیش

د‌کـور حرم حضرت عباس در کیش

دکور المپیک شبکه خبر

د‌کـور المپیک شبکه خبر

دکور برنامه سه نقطه

د‌کـور برنامه سه نقطه

دکور برنامه گفتگوی تاتر شبکه4

د‌کـور برنامه گفتگوی تاتر شبکه4

دکور برنامه ماه خدا شبکه1

د‌کـور برنامه ماه خدا شبکه1

دکور آیتمی

دکو‌ر آیتمی

دکور برنامه ایام دهه فجر شبکه3

دکو‌ر برنامه ایام دهه فجر شبکه3

دکور انتخابات88 شبکه3

دکو‌ر انتخابات88 شبکه3

دکور انتخابات88 شبکه3

دکو‌ر انتخابات88 شبکه3

شما میتوانید درخواست خود برای مشاوره یا سفارش را همین الان ثبت نمایید.
کارشناسانان ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را ارسال خواهند نمود.